ورود هیجان‌انگیز فیزیکدان بزرگ قرن به فیس‌بوک

ایتنا – استیون هاوکینگ ظرف شش ساعت نزدیک به یک میلیون دنبال‌کننده به دست آورد.

ورود هیجان انگیز فیزیکدان بزرگ قرن به فیس بوک

استیون هاوکینگ (Stephen Hawking) پرآوازه‌ترین دانشمند دهه آخر قرن بیستم، پس از مدت‌ها تفکر و مقاومت به فیس‌بوک پیوست.

به گزارش دلگرم به نقل از شماران سیستم، این فیزیکدان، کیهان‌شناس و نویسنده سرشناس در اولین پست خود نوشت: من همیشه کنجکاوم که بدانم چه چیزی باعث پیدایش هستی شده است.... زمان و فضا ممکن است برای همیشه یک راز سر به مهر باقی بماند ولی اینها جلوی جست‌وجو و کاوش مرا نگرفته است.

وی قول داد کارها و یافته‌هایش درباره مبدا پیدایش هستی را با دنبال‌کنندگان حساب فیس‌بوکی‌اش به اشتراک بگذارد.

ورود هیجان‌انگیز فیزیکدان بزرگ قرن به فیس‌بوک - تصویر 2

پیوستن هاوکینگ به فیس‌بوک، رویدادی مهم و هیجان‌انگیز برای دوستداران علم به شمار می‌رود.

صفحه این اعجوبه مفلوج در فیس‌بوک، ظرف شش ساعت نزدیک به یک میلیون دنبال‌کننده به دست آورد، که گفته می‌شود رکوردی بی‌سابقه برای این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود.

گفتنی است هاوکینگ دارنده کرسی ریاضیات لوکاس در دانشگاه کمبریج است که زمانی در اختیار نیوتون بوده است.

از این دانشمند ۷۲ ساله آثار زیادی به جای مانده که از آن جمله می‌توان به کتاب‌های جهان در پوست گردو، تاریخچه زمان، طرح بزرگ و گنجینه کیهانی اشاره کرد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه